Старт нової освітньої платформи "Піксель Кемп" з безкоштовними онлайн-курсами для креативних індустрій
Курс “Цифрове зображення: перші кроки до професіоналізму” починається 13 вересня.
Курс “Ротоскопінг у кіновиробництві: технології та техніки” починається 27 вересня.
Волонтери платформи PXL.CAMP впевнені, що Україна має потенціал стати ключовим міжнародним гравцем на ринку аутсорсингу для кіноіндустрії. Саме тому цього вересня вони запускають безкоштовні онлайн-курси, доступні кожному, хто прагне працювати у кіно, ТБ, рекламі чи відеопродакшені. Ці курси сприятимуть розвитку індустрії та підвищенню якості українського контенту в цілому, повідомляє Lenta.UA.
"Месники", "Трансформери", чи, наприклад, "Інтерстеллар" – це Голлівуд чи Боллівуд? Багато хто скаже: "Що за дивне питання, авжеж це американські проєкти, а не індійські". Але, чи знаєте ви, що доволі суттєву роль у виробництві цих фільмів відіграли саме індійські компанії?
Вже давно славетний Голлівуд не робить нічого сам. І часто кадри, що здаються вам знятими у США, насправді можуть бути зроблені в інших країнах. Так, "Дедпул", "Секретні матеріали" та "Сутінки" були зняті у Ванкувері (Канада). Але чому голлівудські фільми все рідше робляться у США? Чому жителі Лос-Анджелеса шукають роботу в інших країнах? Всі ж завжди їхали саме до Голлівуду, щоб почати працювати у кіно!
А сталося те, що бізнес, як завжди, шукає способи оптимізувати витрати та збільшити прибуток. Багато країн зараз надає кіновиробникам податковий кредит, що дозволяє повертати у деяких випадках половину витрат на виробництво. Це суттєво. А якщо взяти до уваги ще й низьку вартість послуг в деяких країнах, порівняно з тими ж США, то робити кіно в таких місцях стає все цікавіше і цікавіше.
Так Індія і стала одним з найбільших хабів постпродакшену у світі. І тепер майже жоден блокбастер не може обійтися без вигідних послуг індійських компаній. Те саме відбувається з IT-індустрією, де індійські компанії домінують на ринку аутсорсингових послуг. Але чому українські айтівці все одно ціняться у світі вище за індійських колег? Тому що їхня якість послуг при порівняно однаковій вартості значно вища. Так само це може працювати й у кіно. Але, на жаль, українську кіноіндустрію ще не можна порівняти з IT-індустрією.
Для того, щоб українські кінокомпанії мали змогу робити цікаві проєкти, нам потрібно більше спеціалістів. Також необхідна вища кваліфікація. Велика кількість спеціалістів допоможе у короткі строки виконати значні обсяги робіт, що є характерною рисою блокбастерів. А висока кваліфікація допоможе конкурувати з Індією та країнами Азії, які також змагаються за роботу на високобюджетних фільмах та серіалах.
Це стало однією з декількох причин для створення "Піксель Кемп", де кожен охочий зможе отримати якісні професійні знання українською абсолютно безкоштовно. Волонтери кіноіндустрії, які створили платформу, вважають, що сучасна та якісна освіта зможе значно зрушити позиції України на ринку аутсорсингових послуг кіно. І, можливо наступні "Зоряні Війни" зроблять не в Індії, а саме в Україні.
Українські компанії й зараз беруть участь у міжнародних проєктах, але це все ще більш виняток, ніж правило. Лектори платформи "Піксель Кемп" – це саме ті люди, які вже працюють з закордонними студіями. Вони готові передати початківцям свій досвід роботи на проєктах таких відомих компаній, як Universal Pictures, DreamWorks, Disney+, Apple TV, Netflix та інших. Бо, чим сильніша індустрія, тим більше можливостей робити цікаві міжнародні проєкти матимуть всі її учасники.
Слідкуйте за новинами ініціативи у Instagram та Facebook та приходьте вивчати кіно на платформу.
Контактна інформація :
pxl.camp@gmail.com
Додатково:
Курси не потребують спеціальних знань чи навичок, та мають низький рівень входження у професію. Саме тому ми почали з цих двох програм.
Цільова аудиторія поділяється на наступні групи:
-Ентузіасти, які мріють працювати у кіно, навчалися відеопродакшену за уроками на YouTube та потребують системних знань; - головна ЦА
-Фотографи та відеографи, що працюють на різноманітних заходах та невеликих комерційних зйомках, які хочуть підвищити свій професійний рівень чи почати працювати у кіноіндустрії;
- монтажери та специ з моушн графіки,
-Блогери, що зацікавлені у роботі з аудіовізуальною продукцією;
-Випускники коледжів та університетів за спеціалізаціями близькими чи суміжними до кіно, які потребують актуальних знань про міжнародні стандарти роботи у кіноіндустрії, викладені українською мовою.
-Внутрішньо переміщені особи, що шукають роботу у культурній галузі;
-Особи, що мають інвалідність та шукають цікаву роботу з дому;
Згідно з опитуванням, проведеним серед українських спеціалістів що вже займаються ротоскопінгом, пейнт ворком та суміжними видами робіт - 80% це чоловіки, 50% з яких почали займатися цією роботою у віці 23-29 років, ще 23% у віці 17-22 роки, та 17% у віці 30-39 років. Зазвичай такі люди доволі близько знайомі з комп'ютером, але не хочуть працювати в IT. Як показує наше опитування, зацікавлені у кіношних професіях починають працювати у цій сфері з романтичних міркувань - 62% опитуваних бажали творчої реалізації, а для 34 відсотків працювати у кіно було мрією дитинства.
Останні роки все більше жінок цікавляться технічними професіями у кіно, тож автори проекту хотіли б збільшити долю дівчат серед спеціалістів галузі.
Євген Медведєв